Experiente · Make-up · Self development

Despre mozoleli și .. pasiuni

Duminică pe zi. Ieri. Relax, chill, acasă. Mâine nu mergem la birou. Mi-nu-nat! Deci no stress, pot sa pierd vremea, pot sa fac nimic. Printre picături de nimic,arătătorul lucrează intens în sus și în jos, unde în altă parte decât pe Instagram. Poze, poze, poze, glam, cafea, pisici, machiaje, sport and fitness. Cam asta ar fi în mare pe feed-ul meu. Aa.. și mâncare. Can’t do it without food, hăhă.

Și într-una dintre pozele la care am apăsat inimioara în semn de i like it, i like it a lot, am găsit o poză de a Ioanei Stratulat, cu o cană sugestivă și un articol dintr-o revistă. Și i-am lăsat scris acolo că we are sharing the same cup .. o cană, sugestiv imprimată cu mesajul “wake up make up”. Nu știu dacă ea are și tricoul, eu am uniforma completă .. primită de la oamenii care știu pasiunile mele. Și m-a lovit un gând că .. sunt câțiva oameni care știu despre mine asta, cei mai apropiați, prietenii, colegii .. și cam atât? Nu am un blog de beauty, deși mi-ar plăcea; nu am un canal de YT axat pe spoieli, deși cred că aș putea încropi niște materiale amuzante. Și m-am gândit și de ce: nu vreau sa fiu .. well, de umplutură. Da, știti ce zic. Sau mai ales dacă ești fată, știi ce zic. N-aș vrea sa fiu ca ciuperca după ploaie hop și eu, dar nici nu știu ce aș vrea să fac în direcția asta.

Însă stiu câteva lucruri sigur – I love makeup. Și mi-a plăcut de hăhă. Și am investit progresiv în pasiunea asta. Și la fel de bine știu că nu-s un Picasso. Yet. Și e loc sub soare pentru toate lumili. Deci și pentru mine.

Așa că, lume, lume, I am into makeup. Și fac asta pe altă lume. Adică le mozolesc moacele. Le aplic ușor, cu grijă, ținând cont de preferințe. Și mai e mult până departe. Dar până la departe, we live in the now.

Ce vreau sa zic este că, I will gladly do your makeup. Nu, nu free of charge. Treaba asta a fost la un moment dat. Îmi place să cred că am depășit momentul ăla awkward când, doar pentru că nu fac asta 24/7, unii și alții se asteaptă sa fie no money, honey. Oh well, nu este și el un răspuns. Și sunt una din persoanele care zic nu cu greutate, așadar nu apreciez să fiu pusă în situația asta. But hey, nu vorbim de brain science, deci lucrurile nu-s grave.

Și revenind la scris, bloguri, vloguri, incredibil, dar adevarăt nu îmi vine ușor să scriu aici ceva legat de makeup. Și nici nu știu de ce – și trust me, am o părere despre orice, nu asta ar fi problema. Hăhă. Mă uitam ieri la un interviu mai vechi pe canalul Lorenei Buhnici, care o avea invitată pe Dana Sota și chiar mă gândeam, că există atât de multe surse de informare acum, că au apărut atâtea bloguri și blogulețe și nu știi neapărat cine se află în spatele lor. Sau dacă știi, este pentru că fetele alea sunt de mult prezente pe media, pe online, au crescut și ele o dată cu blogul lor. Și la fel de bine lumea lor e una închisă. Sau cel puțin that’s what it feels to me. Și dacă tu nu spui despre tine, băi mie imi place aia, atunci cine să o facă?

Deci, summing up, sunt Ana și îmi plac mozolelile. Și încerc să mă și specializez în asta. Când am timp, când găsesc un curs, după alea 8 ore de muncă, care aduc pâine pe masă și finanțează excursiile prin lume; când mă lasă cineva să mă joc pe fața lor; când am 5 minute sau mai mult să mă uit pe diverse tutoriale online; când mă duc la baie, când gătesc micul dejun dimineața sau când fac niște supă cremă seara – pasiunea asta e mereu cu mine. Așa că don’t be surprised dacă mai urc pe aici ceva de genul.

Și pentru că postarea asta are sub o mie de cuvine și va rămâne așa chiar și cu această concluzie (Wohooo!), aș vrea să le multumesc celor care mă încurajează să-mi urmez pasiunile, oricât de mici sunt ele. Și îmi pare rău pentru când eu nu am știut să fac asta pentru alți prieteni de ai mei.

Să avem cel mai 1 mai! Mai cu spor, mai cu drag, mai cu de toate. Mai ca o șaorma.

* Picture via ShutterStock.com *

Leave a Reply

