De toate · Experiente

Top 10 ciudățenii personale

În pururea și veșnica încercare de a nu mai scrie articole lungi, am zis că, pe final de săptămână și înainte să vă dați cu sticla în cap cu ocazia 1 mai la mare, munte, pe coclauri, facem o redactare si o cititre scurte – cum stă frumos oricărui om așezat .. pe scaun și la casa lui.

Nu o să scriu acum că ies seara la vânătoare de vârcolaci și că am în debara niște covoare rulate cu câteva cadavre făcute wrap, dar mă gândeam că e fun să afli cu ce își ocupă alții timpul. Sau ce plăceri vinovate au. Sau ce fac pe furiș.

Și nu o sa intrăm în detalii picante sau scârboase, I hope, și o sa încep eu cu chestii pe care le fac, fără de care n-aș fi eu.

  1. Mă uit la avioane pe net. Adică mă uit la cum se dau mai marii, mai bănoșii și bogătanii sau whoever își permite luxul de a călători de la business class în sus, cu avioane care mai de care. Și ține-te să vezi ce n-a văzut Parisul – de la chestii ok, meh, nu știu dacă merită neapărat banii până la lux și opulență, duș și floricele pe câmpii. Pentru un om normal, care pleacă să vadă locuri de câteva ori pe an, ca mine, spendingul ăl mai mare evident ca nu se duce pe zbor ci pe ce se întâmplă când ajung la destinație. Dar dacă aș avea cum, nu aș zice nu, nu aș face rabat. Când discutam cu unul și cu altul dacă ar face cheltuiala asta, surprinzător sunt foarte mulți oameni care zic că, chiar dacă ar avea super bănet nu ar da atât pe avion. Well, I would. I gladly would, mai ales sa ai dinero. Why not? E pe bucket list, probabil până la pensionare îmi iese.
  2. Caut cadouri în avans pe net. Pentru că în fiecare an e ziua lui mama, lui hazbănd, a prietenilor și mai mult decât ziua lor, e Craciunul sau orice zi propice de cado. Și, PAC! Scoate fata de la naftalină ideea sau direct produsul la momentul oportun. De aia I am always on the lookout.
  3. Pun multe chestii în coș și nu dau checkout. Deși ieri și azi am dat checkout la ambele. But generally, mă uit ce a mai apărut, costă, materiale, diverse.
  4. Cumpăr multe și mă opresc înainte de checkout dacă văd taxa de transport. Păi really, dacă tot iau o tonă, mai ales la haine, cum să nu exista transport moka? Să nu mai zic când găsesc chilipiruri și mă combin cu colegele la birou. Deviza noastră? Trăiască codurile promo! Și când nu le găsesc așa rapid, fie le caut pe Goagăl, fie le încerc pe cele vechi, fie de prin mail-uri, fie din străfundurile minții. You will be surprised, unele merg. Mwuhaha! (Informație vitală aveți aici.)
  5. Mă uit la videouri când fac duș/baie. Pentru că de ce să treacă timpul degeaba? Mai bine mă uit eu la ceva, un vlog, un haul, un tutorial. Nimic foarte fancy, smart-pants, nu de alta, dar uneori calitatea sunetului nu e excepțională sau nu am cum să fac în paralel cu video-ul chestiile prezentate. Așa că mă rezum la Ellen Show sau canale românești ale fetelor al căror blog îl urmăresc de mult.
  6. Mă uit la toate ciudățeniile și/sau documentare online. Vin extratereștrii? Ne spală pe cap media? Război mondial? Pericolul din chiuveta? Și câte și mai câte, un click tot ajung să dau, chit că nu ajung să le urmăresc.
  7. Mă uit la multe chestii, fără să le termin, doar ca mai apoi să revin la ele. Deci click-ul ăla de mai sus .. și câteva secunde sau minute și m-am lămurit dacă vreau să văd ceva.
  8. Citesc 80% din carte cu poftă și ultimii 20% sunt  un chin. Am început muuulte cărți. Mereu iau câte două de la Bookster, just in case. In case că mă plictisește una adică, din două iese una câștigătoare; dar chiar și pe aia – o citesc cu interes până spre final și dacă mă lălăi mult, nu ajung să mai citesc și deznodământul. Ultima carte cu care am făcut asa a fost, The Paradox of Choice, de Barry Schwartz.
  9. Când sunt supărată am chef de curățenie. Chiar așa, nu știu ce reacții chimice se întâmplă la mine în cap, dar hazbănd sigur știe când e ceva în neregulă. Deci dacă veniți pe la noi neanunțați și e prea ordine, something is fishy. Altfel, we are happily married. Nu se pune la vizite anunțate că atunci se întâmplă țoc poc o aspirare rapidă și un mop. :))
  10. Nu știu. Sigur mai e ceva, dar îmi scapă acum. Și nu puteam să scriu top 9 lucruri ciudate la mine, nu sună simetric. :)) Uite-o aici pe a 10-a ciudățenie.

Bottoms up! 🙂

Viva el fin de semana!

One thought on “Top 10 ciudățenii personale

Leave a Reply

