Experiente · food · shopping

Bring and Go. Sau Bringo

Pe repede înainte, așa ca de duminica de florii, un post scurt, rapid, ușor de digerat.

Și pentru ca din titlu s-ar putea să nu fie clar, vorbim despre shopping, online, de mâncare. Poate mai puțin palpitant decât haine, cosmetice și alte prostii, dar the most important că doar nu trăim cu aer, sunt cumpărăturile de haleală, care, nu știu cum sunt pentru alții dar pentru familia noastră înseamnă cam de la o oră jumate în sus de pierdut. Și cum e clar că bărbaților nu le place să meargă prin magazine, nici măcar pentru mâncare, de-alungul timpului am încercat diverse combinații de livrare acasă. O dată că ne-am folosit timpul ăla pentru alte activități, am cheltuit cel mai probabil mai puțini bani căci nu am mai luat și d-aia și d-ailaltă și că nu am mai cărat noi toate astea. Cam asta ar fi pe super scurt pro-urile pentru care merită să delegi responsabilitatea asta. No worries, luarea deciziei e tot la tine, de partea logistică doar se ocupă altcineva. Având în vedere că doar dai cu deștu’ în sus și în jos pe aplicație, cred că efortul e minim, fix din vârful patului sau de pe tron.

Dacă ați încercat vreodata serviciul de livrare de la Carrefour sau de la Mega Image, prin Emag, sunteți deja obișnuiți cu conceptul, căci Bringo e cam aceeași Mărie cu altă pălărie.

Despre Bringo am aflat fairly recent, adică literally, acum o zi, două asta fiind vineri dimineață când scrollam pe Feisbuc și mi-au picat ochii pe postarea Simonei. Personal shopper she said, așă că n-am pierdut timpul și am intrat să văd despre ce vorbește. Nu știu dacă se dorea a fi post sponsorizat, cert este că informația a fost de ajutor și am pus imediat în aplicare planul de cumpărături.

Cum aveam ceva oaspeți, sâmbătă dimineața i-am dat bice(ps) la curățenie, dar înainte să ne apucăm de șters praf, aspirat și alte treburi d-astea palpitante și pe muchie de cuțit, am descărcat aplicația Bringo și o data cu crearea contului am primit și un cupon de bun venit, folosibil la prima comandă, care vă asigură transport moka. Even better.

b2657746-0a1f-4941-b805-812e39f187ba

Cu lista de băuturi și păpică, am introdus locația de livrare și aveam posibilitatea de a alege între câteva magazine mari, care se aflau în apropiere, Carrefour, Selgros, Metro. Noi ne-am ales de la Carrefour să luăm tot ce aveam nevoie și am apăsat SEND. Comanda a fost preluată numai decât și ni s-a estimat un timp de livrare de aproape două ore. Comanda a venit însă mai repede, să zic în vreo oră, cam așa. Și cu ea a venit și un cozonac. Cado.

b12f1378-5dd7-4d38-8a3f-4ac765af7f83

Ce trebuie să știti? Pentru moment modalitatea de plată este doar cash sau cu tichete – check for upgrades, ar urma să intre și cardul, let’s pray for that. Deci ar fi bine să scoateți niște cașcaval înainte să dați comanda.

Puteți comanda de la mai multe magazine o dată, fiți pe fază că se aplică cost de transport de x ori daca sunt mai multe drumuri implicate. Transportul este de 20lei per magazin, pentru cei care n-au mașină este mas o menos același lucru dacă ar fi luat un taxi după shopping. Bonus este că așa măcar le aveți la ușă. Plus fără stat la casă, la coadă, la plată.

Dacă ceva din listă nu este găsit în magazin, veți fi contactați și puteți înlocui produsul.

Pentru extra siguranță, la lansarea comenzii din app, puteți scrie în câmpul de mențiuni orice doriți – noi am specificat clar că nu dorim produse care stau să expire (asta din experiențele trecute cu alte servicii, când am primit un carton de ouă care expira în 3 zile – când să mănânci atât?!).

Cam asta e, merită să aveți Bringo în vedere, dacă nu aveți timp, chef or both să vă mișcați dosurile afară din casă sau dacă aveți copii luat de la școală și e și blocaj în trafic. Multitasking, baby!

Pa și pusi,

Ana

 

Leave a Reply

