Experiente

A venit weekendul și am ieșit din casă – vlog transcris

Știu că în ziua de azi blogurile nu mai sunt ce au fost odată. Când m-am apucat eu de citit bloguri, să fi fost pe final de liceu, deci început de facultate, nici nu conta cum arăta blogul respectiv, căci conținutul era tot ce luam din el. Și când zic că nu-mi păsa cum arăta mă refer că nu băgam de seama picățelele, floricelele, plug-in-urile și mai știu eu ce. Dacă nu muream de durere de ochi, totul era perfect. Mă puteam concentra pe ce scria tăntica sau nenicul ăla în articol și tot ce ne rămânea de făcut era să interacționăm prin intermediul mesajelor la postare. Mai târziu au venit giveaway-urile și și mai tărziu laic și șeăr – chestii care nu mi-au plăcut neam. Dacă tot vrei sa dai, dă mă omule fară atâtea condiții; e un risc asumat că poate câștiga un oportunist și nu neapărat o cititoare fidea. Anyway, n-are vreo legătură ce am scris acum cu ce scriu mai jos, pur si simplu am observat ca atunci când e să fie, e un val de giveaway-uri. Poate după cum primește lumea produsele de PiAr?

Pentru cei douăzecișidoi de falăuări pe care ii am pe Feisbuc până acum și pentru alți câțiva pe WordPress sau Google, probabil majoritatea prieteni, familie și colegi.. (vă mulțumesc măi oameni pentru susținere!) am un nou episod din seria acum inventată ‘A venit weekendul și am ieșit din casă’.

Pentru că weekendul ăsta vremea nu a mai fost total nesuferită și pentru că  vazut chiar și soarele, am pus-o de un brunch cu fetele, sâmbăta de la 11.00. Știți voi, chestia aia între breakfast și lunch, also known as brunch? Ahem, ahem, d-aia zic. Plănuisem of course cu câteva zile înainte întrevederea, căci altfel nema loc în locațiile hipsterești ale Bucureștiului. Plus că, în grupul AlinaNanaSabinaRoxanaAna nu există așa ceva precum întalnire spontană. Bine că măcar ne-a ieșit schema, măcar în linii mari, detaliile sunt de fapt .. detalii. Deci Sabina s-a dat lovita, a bagat cică învățat pe pâine șiiii în plus, am avut și două remorci rătăcite. Nu că ne-ar fi deranjat, just saying. 🙂

Deci am ieșit la Simbio. N-am fost vreodată aici, deci I popped my Simbio cherry, cum s-ar zice. Treaba asta e undeva în centru, mai sus de Universitate, cam pe la Armenească, cumva pe o străduță dosită și sugestiv intitulată Negustori.

De afară nu îți zice mare lucru locația, însă înauntru arată chiar draguț. Again, hipstăresc. Localul este de fapt într-o casă mai veche, cu camere înalte, cu încaperi separate, dar și cu un open space/bar în mijloc.

Printre discuții despre ce mai face lumea, când ne mai vedem, schimb de mărțisoare și lumânări parfumate, Youtube si vloggeri sau bloggeri, pot sa zic că nu m-a impresionat mâncarea mea. Nu a fost nimic rău, însă crocodila mea nu m-a dat pe spate. Croque Madam a fost compusă din două senvișuri topped with an egg și cu salată lângă. Salată destul de meh, fără să fie stropită cu nimic, destul de tasteless. Pâinea a fost bună, prajită și usor cam greu de mâncat, cel puțin pentru mine, as a braceface. Dacă n-aveți instalații prin gură cred că sunteți safe, nu o sa vi se pare nicidecum tare. Compozitia ok, cu ceva bacon și jambon și cred că și niște cașcaval. Deci nimic revoluționar. Cafeaua măricică, but again, not impressed. O să pară că-s greu de mulțumit – eh, câteodată e așa, câteodată nu. Ideea e că nimic nu mi s-a părut altceva. Overall ca impresie cred că toți au fost mulțumiți – sau poate mai puțin Nana, care a visat la brunch toată săptămâna și când a venit momentul să comande și-a ales .. pancakes. Și după bălea la ouăle lui Florin. Not in that way, if you know what I mean. Doar la alea Benedict.

Și da, cafeaua lui Răzvan e mai bună ca a lor; Răzvan being an aspiring barista. Adică toată lumea care merge la el bea cafea moca. Haha! Câteodată și cu floricele sau inimioare în cană, depinde de inspirația sau cheful artistului nostru.

Ce mi s-a părut ok și friendly e ca poți plăti cu cardul, împreună sau separat, ceea ce mi se pare un mare bonus, având în vedere că exista alte locații comuniste la acest capitol.

După vreo două ore de țipat pe acolo, că să fim siguri că ne auzim unii pe alții .. și alții pe noi, am plecat fiecare la cășile noastre. Unii dintre noi au mai facut o oprire pe drum, vedeți în martie ce și cum.

20170218_131600
Milano? Nuu, Simbio!

Și după treburi administrative, lene și uitat la film ne-am băgat la .. era să zic somn. De fapt, am luat cina după care am ieșit din nou pe afară. Nu în fața blocului, dar stabiliserăm să ne vedem în șase, pe Calea Victoriei, în Centru. Dubios local, Centru este vizavi de Novotel, undeva dosit, iar prin gheața și baltoacele care erau pe alee a fost destul de dificil sa nu cădeam pe acolo. Și de ce dubios? Păi sâmbătă seara, la ora nouă să nu fie chiar nimeni? Off we went. Bineînteles că locurile mai cunoscute erau pline, la Alt Shift nu era chip sa prindem o masă, asa că am mers mai departe. Ne-am oprit la o cafenea in pasajul din centrul vechi, faimos penru narghilea și, prima bodegă okish a fost aleasa. Nimic de povestit de aici ca review de locație, ne-a întins la povești de vacanță, planuri de mare, de soare, de festivaluri, pe care să le facem mai întai? Nu știu dacă avem timp sau bani pentru tot.

20170218_160105
Cam asta înseamnă treburi administrative

Ajuns acasă, change of clothes, nani.

Duminică, another day, another me. Aceeași me cu lenea-n vene. Și pentru că nu aveam plan ce să mâncăm la prânz, ne-am reunit mai mulți, tot pe Calea Victoriei, la Victoriei 18 – local cantină în timpul săptămânii și pub gen în timpul liber. La 13.30 s-a dat strângerea, unde ne-am adunat, treptat, pana pe la 14. Latte-ul a fost nelipsit, nici aici nu am avut noroc de cafea prea deosebită ca gust, totuși parcă mai yummy ca cea de la Simbio. Și pentru că propunerea de local a fos a doamnei Adela, m-am lăsat ispitită la o porție de Chef Dog, adică un hot dog în pâine mai altfel (era galbenă!), cu niste carne de porc amestecată cu cheddar pe deasupra. Gust? Mmm. Nu mi-aș mai lua încă o dată. Ceva nu s-a legat în compoziție, nu era niciun fel de sos înauntru, asa că o dată mâncat stratul de carne cu branză de deasupra, ce rămânea nu era prea gustos. Noroc ca au salvat situația  cartofii belgieni cu o leacă di parmezan ras , extra charge of course. Prin câte localuri am tot fost, mereu am urât să n-am saraciile de cartofi incluse în preț. Și asta oricât ar fi prețul. 15, 20, 35 lei. Vreau cartofii bonus, nu știu de ce, just my preference. Pentru cei care au ales old street burgerul, cred că alegerea a fost una inspirată – au fost acolo adevărate declarații de iubire, de la ‘cel mai bun burger din oraș’ la o explozie de gust și plăcere (Andrei a îngânat ceva de bine pe măsură ce mânca) și ce-i drept, la o gură cât am testat, mi s-a parut fraged si bunuț. Prea multă ceapă, dar se rezolva rapid printr-o minusculă extracție precisă. Prețuri you may ask? Well,Victoriei 18 are meniul online, așa că e simplu de studiat – nu au o tonă de feluri de mâncare, deci pentru cei mai indeciși, așa ca mine, o să meargă la fix. Pentru un latte am decartat 12 lei, un chef dog undeva la 24 lei, un burger un 27 lei și cartofii belgieni 11 lei. Ne pregătiserăm mental pentru desertul de cizcheic cu sos de mango, dar ne-am desumflat repede când am vazut mărimea – pentru că da, aici mărimea contează! Haha! Și nu, nu am fost impresionați de ea.

Printre două guri de latte și așteptând să primim mâncarea, am interschimbat încaltăminte, cărți, pâine, colivă .. și impresii de la târgul de turism. Multi-tasking indeed! 🙂

După ce s-a spart gașc,a fiecare unde a văzut cu ochii, eu și hazbănd am ajuns la căsuța noastră șiiiiiiiiiii am ținut-o tot într-un film (avem o listă MARE pe care am asamblat-o de la taclale de seara precedenta), până când ne-am adus aminte că urmează luni. Trist, dar adevărat. Urma luni.

Peace out!

 

 

Ps. Ne place să mâncâm, don’t be hatin’! 🙂

2 thoughts on “A venit weekendul și am ieșit din casă – vlog transcris

Leave a Reply

