Experiente

Viata de corporatist off duty

Imi imaginam ca voi redacta aceasta postare in weekendul ce tocmai a trecut. Imi imaginam un soare puternic afara, care va bate in geamul de la sufragerie, in care eu voi sta cu picioarele pe birou si cu laptopul in brate. Cu cafeaua proaspat facuta si aburinda aproape de mine si cu un car de inspiratie in cap. Hahahaha .. nu. Nu s-a intamplat asta. M-am trezit frumusel, dupa primele ore ale diminetii si .. nu stiu cum, m-am luat cu altele si am lasat scrisul pe duminica, cu acelasi scenariu in minte. Si ce sa vezi, nu s-a intamplat nici duminica. Hahaha .. again. Macar duminica a fost soare si placut afara si stiu asta pentru ca am iesit din casa – ceea ce nu se intampla in fiecare weekend. Trist, dar adevarat. Am hibernat lunile astea mai mult ca oricand si prin hibernat inteleg, all day long in casa si seara ieseala in oras, pe la prietenii, pe la prietenii prietenilor. 🙂

Asa ca azi e luni, sfanta zi de luni – cea mai neplacuta conform traditiei moderne si conditiei umane corporatiste. Fereasca sfantu’ de ziua de luni! :)) .. Si astazi am inceput scrierea acestui articol, fara picioare pe birou, intr-o pauza de “tigara”, cu soarele-n ochi si cana de cafea trei sferturi bauta si un sfert rece.

Ma gandisem la ceva light, ceva potrivit pentru timp liber – iar momentul de maxima inspiratie ar fi fost chiar sfarsitul de saptamana.

Viata de corporatist off duty – ce face un corporatist in timpul liber. Mi-ar placea sa vad ce fac alti oameni de varsta mea cu orele lor de dupa program, asa ca voi impartasi eu din lucrurile pe care le fac, majoritatea impreuna cu my better half.

Cum sta treaba de fapt?

Pai, asa cum am scris intr-o postare anterioara, in cateva zile pe saptamana facem dans. D-ala cu coregrafie, miscari palpitante, dans in doi, antren, transpirat  si cu profa de dans. Una din aceste zile este vineri, seara chiar. Asa ca intotdeauna sfarsitul de saptamana incepe de la primele ore ale diminetii. Ne prinde ora 12 si mai bine, nu dansand, ci socializand dupa magicul dans. Fiindca vineri ne adunam si cu prietenii la dans, ne strangem in casele celor doritori la povesti, comentarii, vin, pizza, prostii. Alte dati, dupa o saptamana de munca, n-am nevoie de nicio socializare si dupa dans, pic lata pe patul de acasa. 🙂

Sambata este una din cele mai super zile din saptamana – am timp sa prepar micul dejun, devenit deja traditie, am timp sa fac o cafea, sa o beau si sa aleg ce sa fac dupa acest ritual. Imi place ca sambata problemele mele sunt – sa ma uit la serialul x, y, youtube, citit, makeup? :))) Ahhh.. viata. Cumparaturi nu facem niciodata sambata, este furnicar in super si hypermarketuri si rabdarea inca nu este punctul meu forte (desi lucrez la asta). Cateodata ne loveste si febra curateniei (cateodata la propriu – nu febra, ci praful peste care dam in casa => nu va luati casa cu vedere la strada/bulevard); insa asta nu se intampla in fiecare saptamana si nu dureaza mai mult de o ora, daca e jeg maxim, doua. 🙂

Asadar, ziceam de seriale; da. Eu urmaresc de ceva ani Grey’s Anatomy si cu toate schimbarile petrecute cu protagonistii, inca imi face placere sa ma uit. In meniu mai am si Scandal, de care n-am chef tot timpul, o alta drama cu iz americanesc si muzica country, Nashville, de care la fel nu imi arde tot timpul. Si daca nu apuca sa vad in timpul saptamanii mai exista si The Good Wife, de care imi place maxim.

Pana aici totul bine si frumos, doar preferintele personale. Avem insa si preferinte in doi – seriale de genul Daredevil, noua serie pe care Marvel a lansat-o de curand si pe care inca nu am terminat-o weekendul trecut. Tot aici as incadra si desenele manga – pentru mine cele fara batai, va rog. Am vazut recent un serial al carei sezon abia il astept, desi s-ar putea sa mi se lungeasca urechile pana la anul – Food Wars: Shokugeki no Soma. Da dependenta, v-am avertizat. Mai sunt cateva seriale japoneze carora nu le sunt inca fidela, asa ca voi raporta ulterior alte preferinte. Ce stiu sigur este ca ma binedispun si sunt altceva decat Disney sau Marvel – orice pasionat stie despre ce vorbesc. De obicei dupa cateva episoade japoneze (durata medie e de 20 minute) si cateva de la Marvel (45 de minute) ce sa vezi ca ne ia din nou foamea. Ce sa facem? Ce sa gatim? Ce avem prin frigider? Dupa ce gasim de mancat sau de comandat continuam programul cu .. nici nu o sa va asteptati, un somn – babet style. :))) Insa nici asta nu e o regula. Putem sa continuam cu citit sau vizionat seriale si pe seara sa ne reunim cu prietenii la again – discutii sau mai nou filme horror. Din fericire sau din pacate, cele mai recent vizionate filme de acest gen au fost relativ ok – cam cat de frica sa ti se faca cand auzi cum se zdrobesc semintele-ntre dinti? :)) Plus comentarii pe langa, o mie. :)) Jump scare-urile raman cele care fac usor sa sara camasa de pe noi si ne tin protapiti langa tv.

Buuuuun – si ajungem la duminica. Inevitabil, intr-un colt al mintii stii ca maine mergi la munca – meh, parca nu mai ai acelasi tonus, sau cel putin eu. Dupa acelasi mic dejun traditional casei noastre, cu usoare variatii, eu ma indrept in a ma uita la videouri pe YT, makeup, lifestyle, reviews, FitnessBlender. In ultimele luni, cafeaua din oras s-a relocat intr-un singur loc – M60, din Romana. Cafea buna, pret ok, locatie faina, simpla, minimalista, ca-n afara. As vrea sa incerc si alte locuri. Mai rar am poposit si la Camera din Fata. Mai rar pentru ca e mic rau si noi avem un grup mare si galagios. 🙂 Tot in weekenduri cand ne mai adunam cu prietenii, dar nu neaparat in formula asta merge la cinema – IMAX de cele mai multe ori pentru ca .. ne place mare :))). Saptamana asta asteptam Batman vs. Superman.

Acum ca am scris chestiile de mai sus, nu pare ca facem cine stie ce chestii, desi intotdeauna mi se pare ca facem o mie de lucruri si ca tot nu am dus la indeplinire tot ce mi-am propus pe lista imaginara. Weird, tare. Probabil ca dupa publicarea articolului imi vor veni in minte alte cateva chestii, cum se intampla mereu – voi face un update, da!

Uite vezi, cum am scris fraza de mai sus mi-am dat seama ca nu zisesem nimic de citit, sau de ascultat. Da, cand mi-e lene de orice si doar as sta, pac, dau drumul la audio book-ul pe care il tin in telefon. Acum, de exemplu, ascult The Power of Habit; carte pe care am inceput sa o citesc si pe care cred ca o voi asculta totusi in locul citirii, pana la capat.

Ce mi-ar mai placea sa fac in timpul liber? Mai multa giugiulealaaaaaa!.. Glumesc! 🙂 It’s enough :))) (wink , wink).

Mda, acum sa vine vremea calda, o sa insemne, sper(!), mai mult iesit afara, cu bicla, in parc, poate la ceva parcuri de aventura. Aruncati cu idei, please!

O sa inchei brusc, caci incerc sa imi aduc aminte ce n-am mai zis si sa revin cu poze. :))

 

Ne citim curand,

Ana

Leave a Reply

