De toate

Un amestec de de toate

Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand ma gandesc la ideea de blog sau site imi vin grabite in minte, inghesuindu-se unele peste altele .. ideile. Vin cu atat de multa repeziciune incat toate se intrepatrund si se conecteaza, iar eu ma gandesc ca sunt facuta sa scriu iar si iar, non stop, oricand, despre orice si despre tot.  Chiar si in timp ce redactam acest paragraf mainile mele au scris alte lucruri, usor incoerente, iar eu am citit si recitit cele cateva zeci de cuvinte scrijelite aici.

Nevermind.

In ultimele luni de zile gasesc distribuite in online multe, foarte multe articole sau poze cu diverse citate motivationale – evidenta a faptului ca suntem pe ultima suta de metri din an, rezolutii ce stau la baza unui alt ciclu de 365 de zile. Treaba e ca nu-mi dau pace cateva, care ma bantuie si ma fac sa am indoieli asupra vietii de tanar corporatist. Ma gandesc ca merita sa le impart si eu la randu-mi, poate vor trezi un fior in cineva, macar sa iasa din starea de lancezire de dupa Craciun.

Asadar, param pam pam, here they go:

Numbero uno –

“Ceea ce nu trăim la timp, nu mai trăim niciodată.”― Octavian Paler

Treaba asta cu cat o spun mai des, cu atat ma sperie mai tare. Partea ciudata este ca nu simt o disperare, simt ca nu fac tot ce pot pentru a trai mai mult.

Numero dos –

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” – Winston Churchill

Incerc sa imi aduc aminte citatul asta ori de cate ori simt ca ceva nu merge sau nu-mi iese bine. Apoi imi dau doua palme imaginare in timp ce ma imbarbatez ca pot sa merg mai departe.

Number three –

“Don’t lose yourself in fear.” – Unknown

Aici cred ca nu-i nevoie de nicio explicatie.

Exista alte si alte citate pe care le-am salvat in notitele mele din pinterest si sunt ceva mai pozitive decat ce am scris mai sus.

“There are far better things ahead, than any we have left behind.” – C.S.Lewis

“Gratitude is the best attitude.” – Unknown

Treaba sta asa din punctul meu de vedere: fara scuze (prea multe), mai mult facut pe langa comentat si .. hope for the best.
Ne citim curand!
Ana

 

Leave a Reply

